Kurs online “Wycena pracy w branży kreatywnej” – RECENZJA

Dziś opowiem Wam o niezwykłym kursie online Jacka Kłosińskiego “Wycena pracy w branży kreatywnej”. Praktycznie w jeden wieczór przerobiłam większość kursu bo tak mnie wciągnął. Jest co prostu tak przyjemny, zrozumiały i wartościowy, że nie mogłam się oderwać.   Jacek Kłosiński to osoba z ogromnym doświadczeniem zawodowym, prowadził przez kilka lat swoją agencję, a teraz

Czytaj więcej…

9 największych zabójców motywacji

motywacja

Motywacja – często omawiany temat, czyli co zrobić, żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce? Czy w ogóle jest coś takiego jak motywacja? Czy trzeba być zmotywowanym, aby wykonać określoną pracę? Mnie się wydaje, że nie. U mnie motywacja występuje w postaci ogólnej chęci prowadzenia biznesu, bycia na swoim i możliwości zarządzania samodzielnie

Czytaj więcej…

Outsourcing usług – dlaczego warto?

Artykuł sponsorowany     Dzisiaj chciałam Wam przedstawić temat outsourcingu, czyli zlecania usług na zewnątrz, do innych firm lub freelancerów. Jest to jeden ze sposobów na oszczędzanie czasu, dzięki temu można się skupić na rozwijaniu biznesu. Wiele osób boi się tego, ponieważ uważają, że sami zrobią wszystko lepiej albo że ich na to nie stać.

Czytaj więcej…

Sprzedaż przez Brand24 – jak to wygląda?

Do napisania tego postu zainspirował mnie czytelnik, który w jednym z komentarzy dopytywał jak wygląda moja sprzedaż poprzez Brand24. Zainteresował go mój tekst “Jak inwestując 89 zł uzyskać zlecenie na 2500 zł?“. Chciał wiedzieć więcej – tzn. jakiej jakości są to ogłoszenia, jak wygląda ich skuteczność, na ile te ogłoszenia są autentyczne, czy są świeże itp.

Czytaj więcej…

Jak zautomatyzowałam swój biznes?

Każdemu z nas brakuje czasu. A jeszcze bardziej brakuje go tym, którzy prowadzą biznes i mają rodziny. Wbrew obiegowej opinii, że każdy kto prowadzi biznes, ma mnóstwo czasu bo może wstawać o której chce i robić to co chce. Tak oczywiście nie jest. I skoro wszyscy mamy do dyspozycji taką samą ilość czasu,to  jak to

Czytaj więcej…

Share Week 2017 – blogi, które polecam

W tamtym roku jakoś przegapiłam termin, ale w tym roku postanowiłam wziąć udział. Jest to mój pierwszy Share Week 🙂 O co tu chodzi ? Otóż całą zabawę wymyślił Andrzej Tucholski i polega to na tym, że każdy bloger, który bierze udział w akcji, poleca 3 innych blogerów na swojej stronie. Więcej o akcji przeczytasz TUTAJ   Uważam,

Czytaj więcej…

Emocje w biznesie – jak wpływają na wyniki pracy?

Mam dziś doskonały humor. Może to przez to, że wiosna coraz bardziej daje o sobie znać bo wczoraj można było już chodzić bez kurtki, a może to dlatego, że już przed godziną 8-mą rano złapałam nowego, fajnego klienta. W każdym razie dzisiaj będzie o emocjach w biznesie, ponieważ ubiegły tydzień był zupełnie inny i nie

Czytaj więcej…

Jak wygląda tworzenie kursu? Wywiad z Agnieszką Skupieńską

Agnieszka Skupieńska jest osobą, którą obserwuję od dłuższego czasu. Jej blog “To się opłaca” (a wcześniej Biznesowe Info) to solidna dawka wiedzy o biznesie i zarabianiu online. Agnieszka publikuje na nim dużo “mięsa” w postaci konkretnych instrukcji co i jak zrobić oraz dzieli się z czytelnikami dokładnymi raportami zarobków ze wszystkich metod zarabiania, jakie sprawdziła.

Czytaj więcej…

Jak sprzedać szkolenie za pomocą zwykłego formularza Google?

Większość osób, które sprzedają swoje info-produkty, robi to za pomocą starannie przygotowanego Landing Page’a (Strona lądowania). Przeważnie takie osoby mają swoje blogi lubi inne strony www, gdzie udało im się zbudować  sporą społeczność zainteresowaną danym tematem. A okazuje się, że można to zrobić inaczej. I do tego nie potrzeba wcale pięknego bloga, ani super sprzedażowego Landing

Czytaj więcej…

Ciemne strony biznesu, o których mało się mówi

Ostatnio bardzo dużo ludzi pragnie mieć własną firmę. W sieci roi się od poradników typu “Jak założyć działalność”, “Jak zdobywać klientów” albo “Jak optymalizować podatki i ZUS”. Wizja posiadania własnego biznesu jest piękna. Wstajesz o której chcesz, sam decydujesz o tym, które zlecenia przyjmujesz, z jakimi klientami chcesz pracować i ile chcesz zarabiać. Masz absolutną

Czytaj więcej…